فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مواد مخدر جاسازی شده در معده دو قاچاقچی که قصد ورود به کشور را داشتند خبر داد.

سرهنگ “محمد چراغ” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین کنترل و نظارت دقیق عبور و مرورها در پست مراقبت و کنترل مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد، مرزبانان این فرماندهی طی دو عملیات موفق به کشف مقدار یک کیلو و ۶۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده از دو متهم که این مواد را در معده خود جاسازی کرده بودند شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان بیان داشت: دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
تلاش در راه تامین امنیت

سرهنگ چراغ در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر به طور جدی شبانه روز کوشش دارند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان باشند.
کشف بیش از ۶ میلیارد ریال پول نقد توسط مرزبانان استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی: مرزبانان هنگ تایباد، پس از بررسی یک دستگاه تریلی در ایست و بازرسی موفق شدند بیش از ۶ میلیارد ریال پول نقد را کشف کنند.

این گزارش حاکیست :مرزبانان هنگ تایباد پس از مشکوک شدن به یک دستگاه تریلی با بار سیمان که قصد خروج از کشور را داشته اقدام به بازرسی دقیق خودرو نموده و موفق به کشف ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران که به صورت نقد و بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود شدند.
ممنوعیت خروج وجه رایج از کشور

با عنایت به ممنوعیت خروج وجه رایج جمهوری اسلامی ایران از کشور، در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

گفتنی است با توجه به اهمیت فراوان مبارزه با قاچاق ارز، مرزبانان ما با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در مقابل این پدیده شوم ایستادگی می کنند و امنیت را در سرحدات استان برقرار می سازند.